torsdag den 1. december 2011

Pusletaske i patchwork

Endelig er pusletasken færdig. Det har været en fornøjelse at lave den. Specielt da den skulle laves i romantiske, blomstrede stoffer med masser af lyserødt. En rigtig prinsessetaske. ;) 
Jeg tror, der er tænkt på det hele...

hovedpude, der også fungerer som pynt på forsiden af tasken, når den er sammenfoldet...
masser af lommer i siderne...
...og et underlag med gummivrang. 

Svigerdatteren er i hvert fald vild med den, og det er nok det vigtigste.:) 



2 kommentarer:

  1. Hei !! Så hyggelig att du liker hekle duken min da :-D. Skal se om jeg finner hekleoppskriften på duken min. Men det blir ikke før mandag. Sier ifra hvis jeg finner den. Så kan jeg ta en kopi og sende den til deg i posten.Ser også du har mange fine hekle ting og strikka barneklær på din blogg. ME LIKE !! :-)

    Vi snakkes. Mvh Marianne (marianfo@blogspot.com)

    SvarSlet
  2. Hei !
    jeg har en overraskelse til deg på bloggen min !
    klem Anne

    SvarSlet